Saturday, November 20, 2010

Emo Emo

Alright I was kinda pissed last night.

I was thoroughly disappointed over some issue and ludicrously packed myself into a state of emo-ness.

I may not be the most erudite of man, but there ought to be signs so obvious you just couldn't ignore the negative perception that follows. Are we not equipped with sensors to detect negative events that could potentially harm ourselves, be it physically or emotionally?

我英文太差,不能充分的表达到我的感受。

听了一首歌-“感动天感动地”

其歌词简直唱出了我的感受。他妈的,编曲如果做好一点可以更感人,可惜被做成摇滚版,显咯。。

歌词:

一开始,我以为爱本来会很容易。所以没有经过允许就把你放心底。
[我真的以为爱情很容易。。妈的]

我才发现原来爱情不是真心就可以
[现在的女人,不是有幸福就可以。。]

我感动天,感动地,怎么感动不了你

明明知道没有结局,却还死心塌地

我感动天,感动地,怎么感动不了你

总相信爱情会有奇迹,都是我骗自己
[爱情会有奇迹?算了吧,现代女人还是很现实。。没钱,没车,她才不会陪你吃经济饭或骑摩多淋雨。。]

以为自己不再去想你,保持不被刺痛的距离
就算早已忘了我自己,却还想要知道你的消息

歌手宇桐非唱功很好,唱到很悲。。

听了这歌真的让我感受到爱情不是容易的。两个人来自不同的背景,不同的成长环境。。
能够见面,做朋友并有共同点,共同的生活原则与目标,真的不容易。
所以当你遇上这种人时,一定要珍惜。。

算料啦。。骗自己做膜?


Malcolm

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...